Isnin, 7 Mac 2016

Ulasan buku : Mama, Ceritalah Lagi...


Beberapa tahun lepas saya pernah membaca buku Mama, Ceritalah Lagi.. karya Mama Tok @ Puan Hasniah. Buku ini terbitan Ameen Books. Masya Allah sangat berinformatif dan menarik sekali bukunya. Sebenarnya ini adalah buku kedua dalam siri Ceritalah Lagi. 

Saya tertarik dengan buku ini tatkala membaca perkataan Panduan Bercerita... pada waktu itu anak saya masih kecil dan saya dalam fasa bercerita sebelum tidur kepadanya. Maka, buku ini menjadi pembakar semangat saya dan anak untuk sama-sama membaca dan bercerita ;)

Mari saya kongsikan sedikit isinya :










Selamat mencuba!

Aina Dayana Hilmi
Emel : ainadayanahilmi@gmail.com
Facebook : Ummu Khaulah (Aina Dayana Hilmi)
Instagram : @ainadayanahilmi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to FITRAH HoMeSchOoLInG
Designed by UMIESUEstudio 2015